11 november - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Caroline Kimman - WaarBenJij.nu 11 november - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Caroline Kimman - WaarBenJij.nu

11 november

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

11 November 2009 | Zuid-Afrika, Durban

Het is weer een warme dag geweest en het is lekker om nu even in de schaduw te zitten.
Ik heb vandaag de verantwoordelijkheid op mij genomen om alle jonge Egyptische ganzen te voeren en verzorgen. Het is geweldig wanneer je richting hun grote kooi loopt met hun eten; ze rennen op je af en trappelen met hun pootjes. Het is dankbaar werk!
Dit werk is lichamelijker dan ik thuis gewend ben want alles is zo veel viezer dan thuis. Mijn handen worden met moeite schoon en ik doe er 's avonds creme op. Wat ik heel erg leuk vind is dat we als een team werken en samen alles doen; schoonmaken, ontsmetten, voer klaarmaken en uitdelen etc..

Vandaag is een nieuw Engels meisje in het vrijwilligershuis komen wonen en ze werkt mee. We zijn nu met z'n vieren en gelukkig eet zij wel vlees.
Vanavond koken we samen.

  • 12 November 2009 - 21:48

    Soest 1:

    Hee Caroline,

    leuk om te lezen hoe het daar is! Fijn dat het goed met je gaat. We blijven je volgen, heel veel succes en plezier! We zijn benieuwd naar volgende avonturen:)

    xxx,

    Raymond, Paulina, Joyce, Bas en Denise

  • 14 November 2009 - 14:41

    Your Dad:

    Hi Darling Weekend home and next Friday, the 20th home forgood but will have to go there a few times. Your report is lovely to read. lad you're happy there. Love you to bits. Your Dad.

Verslag uit: Zuid-Afrika, Durban

Mijn eerste reis alleen!

Recente Reisverslagen:

02 December 2009

Weer thuis!!

02 December 2009

29 november

02 December 2009

28 november

02 December 2009

28 november

02 December 2009

26 november
Caroline

Na een periode waarin ik steeds op zoek was naar wat er bij mij past heb ik nu (2009) besloten voor een maandje alles achter mij te laten en het avontuur tegemoet te gaan bij Centre for Rehabilitation of Wildlife in Durban. Hier verwacht ik erachter te komen hoe het voelt om te doen wat ik leuk vindt en blij van wordt. Mijn inspiratie is te vinden in de film 'Born Free' en de televisieserie Daktari die ik in mijn jeugd gezien zag. Beiden vertellen het verhaal over Afrikaanse dieren die weer de wildernis gebracht worden.

Actief sinds 19 Okt. 2009
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 13699

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2022 - 27 November 2022

Azië 2022

23 Augustus 2021 - 09 Oktober 2021

Roadtrip 2021

03 Mei 2019 - 11 Mei 2019

Girls trip to Russia

01 November 2009 - 02 December 2009

Mijn eerste reis alleen!

11 September 2018 - 30 November -0001

Azië 2018

Landen bezocht: