Koh Chang op z'n best - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Caroline Kimman - WaarBenJij.nu Koh Chang op z'n best - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Caroline Kimman - WaarBenJij.nu

Koh Chang op z'n best

Blijf op de hoogte en volg Caroline

27 Oktober 2022 | Thailand, Ko Chang

We logeren bij KC Grande en het is idyllisch hier. Prima ruime kamer (helaas voor Maurice komt ook hier de douche op z'n hoogst tot zijn schouder :)), zeer uitgebreid ontbijtbuffet, zwembaden, reepje strand en warme zee. Net als in veel vakantieoorden lopen er verkopers van kettingen, oorbellen, sarongs en ander prullaria, maar het is gereguleerd en niet te vervelend, men is niet opdringerig zoals ik wel heb meegemaakt op andere plekken. De verkopers dragen een hesje met een nummer.

Gisteravond liepen we langs het strand en kwamen bij een in elkaar getimmerd barretje dat ook kamers verhuurde die ook in elkaar getimmerd waren. Het zag eruit als een filmset, echt geweldig! We aten er een massaal curry en dronken een zelfgemaakte pineapple smoothie. Het plaatje werd compleet gemaakt door de ondergaande zon. En beëindigd zodra de eerste muggen zich aanmelden. Gelukkig zijn er niet veel muggen, maar ik wil zo min mogelijk geprikt worden.

Na even chillen op de kamer in de airco liepen we het dorpje in voor een massage.

Caroline

Na een periode waarin ik steeds op zoek was naar wat er bij mij past heb ik nu (2009) besloten voor een maandje alles achter mij te laten en het avontuur tegemoet te gaan bij Centre for Rehabilitation of Wildlife in Durban. Hier verwacht ik erachter te komen hoe het voelt om te doen wat ik leuk vindt en blij van wordt. Mijn inspiratie is te vinden in de film 'Born Free' en de televisieserie Daktari die ik in mijn jeugd gezien zag. Beiden vertellen het verhaal over Afrikaanse dieren die weer de wildernis gebracht worden.

Actief sinds 19 Okt. 2009
Verslag gelezen: 15
Totaal aantal bezoekers 13709

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2022 - 27 November 2022

Azië 2022

23 Augustus 2021 - 09 Oktober 2021

Roadtrip 2021

03 Mei 2019 - 11 Mei 2019

Girls trip to Russia

01 November 2009 - 02 December 2009

Mijn eerste reis alleen!

11 September 2018 - 30 November -0001

Azië 2018

Landen bezocht: