Vandaag Angkor Wat park - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Caroline Kimman - WaarBenJij.nu Vandaag Angkor Wat park - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Caroline Kimman - WaarBenJij.nu

Vandaag Angkor Wat park

Blijf op de hoogte en volg Caroline

04 Oktober 2018 | Cambodja, Khett Siem Reab

Gisteravond ontmoetten wij een tuktuk driver die goed Engels sprak (Sochea) en met hem spraken we af dat hij ons vandaag de hele dag naar 8 tempels verspreid over het grote park zou rondbrengen. Aangezien Maurice en ik geen zin in een sunrise ervaring hadden spraken we om 9.30 af. Achterin een brommer tuktuk zitten is heerlijk, wind in je haren, rustig tempo en geweldig uitzicht dat voorbij glijdt. Ik voeg een paar foto's van vandaag toe alhoewel Maurice er legio gemaakt heeft. De ene tempel was nog indrukwekkender dan de ander.
Wat ook een indruk maakte was dat bij sommige tempels er hordes met Chinese toeristen rondliepen in grote groepen. Niet alle tempels, omdat niet alle tempels per touringbus bereikbaar zijn. Met tuktuk kom je overal :).
Vandaag kwam het zo nu en dan met bakken uit de hemel en het mooie is dat de temperatuur lekker bleef en dus ik in mijn mouwloos hempje bleef. In de tempels moest ik mijn blote schouders bedekken dus daarom draag ik mijn gele sarong om mij heen.
Het hotel waar we nu slapen is 5 sterren en superluxe en mooi (Borei Angkor Resort), het bijzondere hier aan is dat voor ons de prijs redelijk is omdat het nu laag seizoen is. Er is zoveel keus voor het ontbijt, niet normaal gewoon. Ik houd mij zoveel mogelijk aan mijn weightwatchers regime dus in de ochtend neem ik yoghurt, veel exotisch fruit en soms een broodje of pannenkoekje.
Na een hele dag tempels bezoeken nemen we morgen een dagje relaxen bij het zwembad.
5 oktober: gisteren gleed ik uit en kwam met mijn onderarm op een steen terecht, niet zo heel pijnlijk maar het gaf wel een flinke bult. Later in mijn hotelkamer smeerde ik er Arniflor op en zelfs 5 uur nadat het gebeurd was slinkte de bult. Wat geweldig dit spul. Het blijft gevoelig maar met hockey loop je ook wel eens dit soort blessures op. Nu lig ik met mijn kont op een bedje langs het zwembad en voeg de foto toe.

  • 17 Oktober 2018 - 02:52

    Ed:

    Ik lees dat je arniflor hebt gebruikt, koop in het vervolg irl gelei, zit ook de component van arniflor in met nog 2 anderen. Heb je 3 in 1
Caroline

Na een periode waarin ik steeds op zoek was naar wat er bij mij past heb ik nu (2009) besloten voor een maandje alles achter mij te laten en het avontuur tegemoet te gaan bij Centre for Rehabilitation of Wildlife in Durban. Hier verwacht ik erachter te komen hoe het voelt om te doen wat ik leuk vindt en blij van wordt. Mijn inspiratie is te vinden in de film 'Born Free' en de televisieserie Daktari die ik in mijn jeugd gezien zag. Beiden vertellen het verhaal over Afrikaanse dieren die weer de wildernis gebracht worden.

Actief sinds 19 Okt. 2009
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 13694

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2022 - 27 November 2022

Azië 2022

23 Augustus 2021 - 09 Oktober 2021

Roadtrip 2021

03 Mei 2019 - 11 Mei 2019

Girls trip to Russia

01 November 2009 - 02 December 2009

Mijn eerste reis alleen!

11 September 2018 - 30 November -0001

Azië 2018

Landen bezocht: